Etykiety

środa, 27 stycznia 2016

spływam

nie mam siły na nic. to jedyne miejsce, gdzie będę cokolwiek przekazywać. i to nawet nie wprost. powpisuję notatki z ostatnich dni, które panoszyły się na kartkach i to mi wystarczy. może skontaktuję się z sobą.

pragnienie posiadania
przeciw
pragnieniu bywania



 nikt się nie ostał 

poznawszy
setki wędrowców
setki duszyczek równie zbłąkanych
to gdzieś w drodze
tam gdzieś nie po drodze
nie poznałem - jak widać -
żadnego mieszkańca
żadnego tubylca
żadnego tutejszego 
wszystkie znaki mówią, że
cholera!
ja to chyba nawet siebie nie poznałem!



moje słowa niczym wyścigówki
w nieco spiralnym i nieco fraktalnym
pościgu za myślami



w tej nieskończonej próbie
symulacji bycia
kimś
czymś
tam
tu
gdzieś
jakoś
byle jak
byle jakoś

zgubiłem coś -



czas poprawić kapelusz na szyi


i w drogę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz