Etykiety

sobota, 25 sierpnia 2012

moonlight

dzisiaj nic poza paroma super-słodkimi i mega-interesującymi was fotkami z bieszczad. w rolach głównych ja z kuzynką, heheszki. uczcijmy również minutą ciszy pożegnanie z moimi włosami.

prokrastynacja i umierania ciąg dalszy.






*ok*

rozkmina nad ciastkami *ok again*


a to zdjęcie ewidentnym hitem. ta łapa, heh.

dziękuję Kasi za popołudnie. (:

czego ja słucham. D:
'Love will never be forever
Feeling are just like the weather
January to December'
'Yes, they're sharing a drink they call loneliness
But it's better than drinking alone'

5 komentarzy:

  1. Patryyyyk ! Pamiętam Cie z maxmodels, Ty mnie na bank nie, ale i tak ciesze sie, ze Cie widze < 3 ucałuj siostre :D

    OdpowiedzUsuń
  2. hmhm... taka z czerwonymi włosami ! wtedy miałam czerwone :c i mówiłam zebys prostowal wlosy bo Ci ładniej : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mega dawno ; o i dziisaj jakos trfiłam na Cb po ' latach' na maxmodels :D

      Usuń
  3. w każdym od Ciebie haha :D
    Thank you, so are you :D

    OdpowiedzUsuń