Etykiety

niedziela, 12 lutego 2012

163. everything's random






















ja pierdolę.

tak z innej beczki coś o "kumplach":
wczoraj miałem okazję obejrzeć trzeci odcinek skinsów. do gry wchodzi nowy członek ekipy - Alex (grany przez Samuela Jacksona - nie, to nie jest ten znany czarnoskóry aktor). akcja się dość ładnie rozwija, nowa postać z miejsca wskakuje na moją krótką listę interesujących person trzeciej generacji i... generalnie wszystko jest po prostu okej. jak już mówiłem nie jest to poziom początków, ale po tym odcinku mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że... jestem zadowolony. i zobaczymy co dalej. następny odcinek o Franky - o ile czegoś nie spieprzą, to zostanie jedną z najciekawszych i najbardziej złożonych person "nowej rodzinki". zapowiedzi interesujące, więc czekamy. :3

słuchanie w nocy radia popłaca:
'Wieczorem przychodzi do mnie diabeł
Wieczorem przychodzi do mnie diabeł
Dzwoni szklaneczkami, pobrzękuje butelkami
Diabeł, uwierz mi'
 
skinsi tym razem pokazali mi:
pierwsza minuta - muah.

Wszystkiego najlepszego dla Kasi. :)

2 komentarze:

  1. Włosy koloru mlecznej czekolady i niebieskie pasemka, co myślisz ?

    OdpowiedzUsuń