Etykiety

piątek, 3 lutego 2012

154. bad reputation















rano centrum handlowe. spodnie kupione. zaraz wypad z domu, trutututu.

miałem plan na jutrzejszą notkę, ale to zobaczymy, co mi z tego wyjdzie. chcę znów zacząć myśleć jak wcześniej. męczy mnie ten nonsens. ech.

ACTA odłożone w czasie? teraz pan Tusk (zresztą dotąd szanowany przeze mnie polityk) zauważył, że to nie ma sensu? i oczywiście odpowiedź na pytanie: "czy nie mogliśmy zaczekać z podpisaniem?" wymijająca do granic możliwości. gdzie ja żyję.

Sprawa sosnowieckiej Madzi też zajebista sprawa. Niczym z jakiegoś dobrego kryminału. Ciekawe co jest prawdą. I gdzie samo dziecko.

'Kind of buzz that lasts for days
had some help from insect ways
comes across all shy and coy
just another nancy boy.
Woman man or modern monkey
just another happy junkie
fifty pounds, press my button
going down'

1 komentarz:

  1. O przełożeniu ACTA nie słyszałam jeszcze. Chyba mam za mało czasu na oglądanie jakiś Wiadomości, Faktów czy innego szajsu z wiadomościami.

    A piszę w sumie głównie, żeby podziękować za piosenki, bo mi się spodobały. Tego. Dzięki. ;3

    OdpowiedzUsuń