Etykiety

wtorek, 10 stycznia 2012

130. nobody knows

















Oh the weather outside is so frightful. Bleh. Every single step into this wet shit is terrible experience.

I don't know why but my thoughts are basically about one thing: 'I'm so fucked up'. In every possible way. Maybe (maybe, haha it sounds great) I don't look like somebody who is fucked up, but I am. Trust me.

'You wanted perfect
You got your perfect
But now I'm too perfect for someone like you
I was a dandy in your ghetto with
A snow white smile and you'll
Never be as perfect whatever you do'




przeglądałem focie z 2011 roku, hahaha. może później zarzucę jeszcze parę pod tym linkiem:
http://imageshack.us/g/403/phocathumbl007.jpg/
coś około siedmiu-dziesięciu kilo mniej teraz ważę. :)

3 komentarze:

  1. Oh, man. Your english is pretty good :)





    Ja bym chciała tyle schudnąć :O

    OdpowiedzUsuń
  2. 10 kilo? Najs najs. Ja tam swego do roku temu schudłam ponad 20, ale dosyć. Dawno dosyć.
    Twój inglisz nie jest zły, a masz tu ocenę aper-intermedjejta. A ludzie... Cóż, chyba często jest tak, że nie wygląda się na takiego, jakim jest się naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też. Straszne. Tyle, że ja bym chciała byc taka chudziutka, szczuplutka, nioch nioch *o* A daleko mi chyba nawet do normalnej wagi.

    OdpowiedzUsuń