Etykiety

wtorek, 31 stycznia 2012

151. only me and my thoughts

















ale jest zimno, o kurde. dobra rozmowa do gdzieś 2.30. dobra kawka w maku. dobry dzień ogólnie. wyjazd do bielska będzie zajebisty, ja to wiem. ehe. pomijam, że jebie mi się ryjek znowu. ogarnie się. lajcik. przepraszam. nie mam ochoty myśleć nad niczym głębiej. i tak za dużo myślę. może powinienem zrobić sobie przerwę od blożka, ale jakoś przyzwyczaiłem się do tego. to forma terapii. ehm.

w mojej głowie bez zmian. w jednej chwili jestem szczęśliwy, a w drugiej znowu pojawiają się te myśli. ważne, żebym był z ludźmi. jak już pisałem: tak jest bezpieczniej, huh. cokolwiek. zastanawiam się nad propozycją. tak. tą propozycją. coś w końcu trzeba zrobić. ech-ech. nieważne. miłego dnia. :)

'Run away from all your boredom
Run away from all your whoredom and wave
Your worries, and cares, goodbye'

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz