Etykiety

piątek, 27 stycznia 2012

147. come on skinny love
















tylko angielski o 14 i jestem wooolny. trzeba zacząć spełniać mój plan na ferie.

Somewhere only we know - wersja Glee, wykonanie Darren Criss. rozumiecie.
'This could be the end of everything
So why don't we go
Somewhere only we know?
'



HAAHAHA. moja sześcioletnia siostra polubiła robienie zdjęć.
niespodzianka: proste włosy, czyli trochę azjatycka wersja mnie. :)
jaram się swoim ryjem.
i tym że pierwszy raz od dawna nie musiałem czyścić go fotoszopem. łał. 
możecie udać, że tego nie ma.

dziękuję za ponad 2000 wejść w tym miesiącu. niby nic takiego, ale cieszy. :)

7 komentarzy:

  1. Ohoho, Mansonowa faza.
    Ferie... Mam nadzieję, że Twoje plany są ciekawsze, niż moje były.

    OdpowiedzUsuń
  2. No kochane to zdjęcie jest *.* łaaaaa, teraz i ja się nim jaram :3

    OdpowiedzUsuń
  3. NIE PROSTUJ WŁOSÓW. Proszę. Afro z loczków jest o wiele lepsze.

    Setka wejść jest ode mnie, nie ma za co, miło mi. ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. No Twoje zdjęcie w wyprostowanych włoskach. o.o

    OdpowiedzUsuń
  5. Prooooooszę, streść to, co chciałeś napisać. Zależy mi na twojej opinii o moich wypocinach. ;3

    Już 101 wejść ode mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ouuughhhh... chujowo. Oczywiście nic z tego nie wyszło. Jak zawsze. Ale siostra mówiła, że było fajnie. :D I że nie było chyba nikogo młodszego od niej. A ona ma 19 lat. ._. Tak więc "wielkie plany moich znajomych" też raczej nie wypaliły. No i ludzie rzucali tam kamieniami w biuro PO. :D

    Jesteś skazany na życie w samotności, bo nikt nie dorówna twojej zajebistości. ;3 Kurna, co chwilę jakieś rymy mi powstają. ._.

    102. :D

    OdpowiedzUsuń