Etykiety

piątek, 20 stycznia 2012

140. no idea















trochę disnejowo dzisiaj.

za jakieś 3-4 godziny wybywam na koncert. nie będę mówił, czego oczekuję. chcę się zabawić. to taki wstępny plan.

zaproponuj mi ktoś jakiś ciekawy wiersz do recytacji. tematyka dowolna, byleby co najmniej 24 wersy się znalazły. byłbym bardzo wdzięczny za wszelką pomoc. :)

mam 4 z fizyki jakimś cudem. thank god.
'When you try your best but you don't succeed
When you get what you want but not what you need
When you feel so tired but you can't sleep
Stuck in reverse'

4 komentarze:

  1. Koncert dobry na wszystko.
    A, tak pamiętając o Twojej wielkiej, ogromnej miłości do USA... Słyszałeś o cenzurze? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No, ale wiesz, chyba pominęłam fragment mówiący o tym, że zablokowali megavideo. :<

    OdpowiedzUsuń
  3. A weś. Na podchodach się zaczęlo i chyba skończy. Żałosna jestem :c No ale co mam zrobić ? -.-
    Jesteś facet, help me.

    OdpowiedzUsuń