Etykiety

czwartek, 5 stycznia 2012

125. I just wanna know what i'm feeling, who I am.















tytułtytułtytuł. chaos. to pewnie przez brak snu. tak mówią pieprzeni naukowcy, więc tak musi być. brak snu powoduje depresje i takie tam, nie? he he. ale ja się uśmiecham. jeśli wchodzą tu jacyś nowi czytelnicy, to pewnie nawet nie rozkminiają, o co chodzi. i w sumie bardzo dobrze. i tak za dużo o mnie wiecie. :)

długo nie wytrzymałem ze słodyczami. wpieprzyłem snikersa po wuefie i przed chwilą michałka. ćpun. cukrowy ćpun.

ech. useless, worthless. as always.

4 komentarze:

  1. Sickres i michałek, ochjej. Wdech wydech, Ty chyba nie wiesz, jaki spust potrafią mieć inni. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znajdź jakąś bardziej skuteczną metodę na odwyk. (;

    Tak, brak snu podobno powoduje depresje. Ale musi go być bardzo dużo. Tzn. bardzo mało. Mało snu lub w ogóle. Wystarczy odstawić kawę, przeczytać przed snem kilkadziesiąt stron i położyć się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że się nie obrazisz, ale twój komentarz wydał mi się jak od jakiegoś spamera. "Lubię notkę". Czyżbyś jej nie przeczytał? Chcę jakiejś konstruktywnej krytyki. Proszę. ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. E tam. Ja wczoraj wpieprzyłam dwie czekolady, Cukrowy ćpunie :3

    OdpowiedzUsuń