Etykiety

piątek, 16 grudnia 2011

108. manipulacja



















Jestem zbyt leniwy na notkę. Angielski poszedł chyba dobrze. Listeningów znowu nie jestem pewny. Czekam na wyniki z wczoraj (20% z przyrodniczych? ale śmieszne, he he he). Śpię.

odcinek świąteczny glee był uroczy. 
*what the fuck am i watching?* 
*why the hell are a pictures of darren criss here? lol. nevermind.*


AC/DC - Rock 'n' Roll Damnation
'Rock 'n' roll damnation
Take a chance while you still got the choice'


o, schudłem. jak miło.



Mała edycja:
z przyrodniczych wcale nie tak źle... takie 17/30. plus maksymalnie 4 punkty za odpowiedzi, których nie pamiętam.
matematyka 28/30. być może 29, bo nie pamiętam co zaznaczyłem w jednym zadaniu.

2 komentarze:

  1. Mam się spodziewać, że kiedykolwiek napiszesz coś poza wynikami testów, leniuchu? ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się oczy modelki z ostatniego zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń