Etykiety

piątek, 20 maja 2011

Camero Cat

Musiałem dodać drugą notkę tego dnia, ponieważ czuję potrzebę pochwalenia się moim najnowszym odkryciem. Jarajcie się wraz ze mną ich geniuszem. Klik. Nie wiem czy można gdzieś dostać ich płytę, ale jak tylko gdzieś ową spotkam, to rzucę się na nią bez zastanowienia. Naprawdę polecam.

Poza tym grał ktoś już w naszą rodzimą produkcję - Wiedźmina 2? Chciałbym poznać opinię jakiegoś zwykłego niedzielnego gracza przed - i tak pewnym - zakupem. :)


'feel freedom in your mind; only jump up and down.
from puddle left to right or from the other side...'

Edit: Poszperałem w internecie i okazuje się, że w poniedziałek jest premiera ich nowego albumu. Nie ma to jak idealne wyczucie czasu, dzieciaki. Szukajcie w sklepach "Mad Tea Party"

2 komentarze:

  1. http://merlin.pl/Camero-Cat/browse/search/4.html?offer=O&sort=rank&person=Camero+Cat

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie zajrzałem na stronę empiku i okazało się - nie powiem, ku mojemu zaskoczeniu - że płyta niedostępna. Trochę się zawiodłem i chyba nie pozostanie mi nic innego jak zamówić ją przez merlina lub coś podobnego. W każdym razie dziękuję za link. :)

    OdpowiedzUsuń