Etykiety

środa, 6 kwietnia 2011

memories

Naszło mnie na wspominki. Siedzę tu już z pół godziny przeglądając stare zdjęcia i rozmyślając nad minionymi latami. Zastanawiam się "co by było gdyby...", ile rzeczy straciłem a ile zyskałem, co jeszcze mnie czeka. Myślę o tych wszystkich wspomnieniach, głównie dobrych, które napływają teraz z tupetem rzeki rozrywającej tamę. Wielka fala, która pochłonęła mnie całkowicie. Też tak czasem macie? Wspominacie stare czasy rozmyślając nad swoim żywotem? Pewnie tak. Chyba znowu ogarnia mnie melancholijny nastrój. Niedobrze. Coś mi się wydaje, że ostatnio za bardzo się rozczulam. Ale w pewnym sensie mam powody. Ogromnie dużo rzeczy się w moim życiu zmieniło, ja sam się zmieniłem. Co lepsze, cały czas tworzę coś nowego, "stwarzam siebie". Coś co skonstruowało ten świat musiało mieć nie lada frajdę ustalając zasady rządzące naszym istnieniem...

Tymczasem w środku posta powklejałem całkiem sporo starych zdjęć. Oczywiście nie wszystkich, nie wszystkie się nadają dla waszych oczu. Ważne, że ja je mam. Miłego oglądania. Klik na czytaj więcej.

O, o, o! Skoro już wiem, że od czasu do czasu też tu zaglądasz, Kasiu, to oficjalnie i publicznie życzę Tobie i Twojemu chłopakowi szczęścia, powodzenia iii w ogóle. Cholernie się cieszę się, że jesteś szczęśliwa. :)

































nie wierzę, że dodałem niektóre z tych zdjęć. 
nie bijcie mnie "modelki". :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz